אשר מדינה, דובר מפלגת ש"ס העלה סטטוס חריג לחשבון הוואטסאפ שלו וזעק על המחדל השבעה באוקטובר שעדיין בעיצומו וזעק איפה צבא?
וכך נכתב בהודעה: "לא חלפה שנה, לא חודש ואפילו לא יום, האירוע עדיין בעיצומו! המחבלים עדיין מתבצרים ומחזיקים 101 בני ערובה! איפה צה"ל? איפה כולם? תחזירו אותם. עכשיו!!!
שר הרווחה, יעקה מרגי מש"ס, התראיין ל-ynet ואמר: "אני רוצה להתקומם מהאמירה המוחלטת שכל משרדי הממשלה לא היו. היה הלם ראשוני, אבל אני חושב שמשרדי הממשלה התעשתו על עצמם".





תגובות
שס במקום לשאול איפה צהל היו צריכים לשאול היכן החיילים מש"ס ?
ש"סניק אידיוט.הממשלה שלך אשמה.לא אנחנו הבנת את זה ?
דובר מפלגת ש"ס בהודעה חריגה: "לא חלפה שנה"!! אין גבול לחוצפתם ופחדנותם, של כל אלה המתחמקים מחובתם, האמיתית, למדינה ולאזרחיה, כמו תשלום מיסים בלי מירמה, ושרות בטחוני שווה לכל. אמונתם, הפרטית, המאד נוחה עבורם, כי הם-הם גואלי ישראל, מעניינת את הסבתא של יוכבד !! וכל זה ייגמר, רע מאד עבורם, ושום רב או תיירה, לא תציל אותם מהמגיע להם עפ"י דין וצדק. אמכי"ר.
איפה אתם? למה 160,000 בחורי ישיבה בגיל 18-26 לא מתגייסים? חבורת טפילים שיושבים ביציע עם פופקורן ומעבירים ביקורת על חיילינו הגיבורים