חדשות

שנה ל-7.10: נתניהו ומשה ליאון הדליקו נר זיכרון בירושלים

ראש הממשלה וראש עיריית ירושלים הדליקו נר זיכרון לזכרם של 87 הנופלים מירושלים שנרצחו בשבת השחורה ולאחריה במהלך המלחמה. ליאון: "על כל אחת ואחד מאיתנו מוטלת המשימה להמשיך יחד"

שנה ל-7.10: נתניהו ומשה ליאון הדליקו נר זיכרון בירושלים
צילום: נתניהו וליאון (צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)

לפני זמן קצר הגיעו לאנדרטת ׳חרבות ברזל׳ בירושלים, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, וראש העיר ירושלים, משה ליאון, על מנת להדליק נרות לזכרם של הנופלות והנופלים הירושלמים מאז בוקר שבת השבעה באוקטובר.הנרות שהונחו בין כותלי האנדרטה סודרו לפי צורת מספר הנופלים הירושלמים – 87, ובספרות התאריך 7.10.

כזכור, לפני כשבועיים, נחנכה האנדרטה שעליה נחרטו שמותיהם של כלל החיילות והחיילים, אנשי כוחות הביטחון וההצלה ונרצחי פעולות האיבה, שמונים ושבעה מבניה ובנותיה של העיר ירושלים שנפלו מאז בוקר שבת, השבעה באוקטובר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס ליום השנה לטבח ואמר: "ביום הזה, במקום הזה, ובמקומות רבים בארצנו, אנחנו זוכרים את נופלינו, חטופינו – שאנחנו מחויבים להחזירם, וגיבורינו שנפלו למען הגנת המולדת והארץ. עברנו טבח נורא לפני שנה, ואנו קמנו כעם, כאריות – "עם כלביא יקום, וכארי יתנשא"."

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר כי: "מירושלים, עיר שהיא סמל האחדות, יוצא גם מסר האחדות, ועל כל אחת ואחד מאיתנו מוטלת המשימה להמשיך יחד, ולפעול לאחד, מתוך ראיית המכנה המשותף לכולנו, למען ירושלים בירת ישראל, למען מדינת ישראל. כפי שלימדו אותנו היטב חודשי המלחמה, כוחנו באחדותנו – ורק יחד ננצח!".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
וואו
07.10.24

האירוניה התאבדה.