ממשיכים להכות

לפנות בוקר: צה"ל השמיד עשרות משגרים מחסני אמל"ח בלבנון

צה"ל יצא במהלך שעות הבוקר המוקדמות לגל תקיפות נוסף בצפון, מטוסי קרב השמידו עשרות משגרים ומטרות טרור נוספות בלבנון

(אזור הפיצוץ בחומס)

צה"ל פתח בשעות האחרונות בגל תקיפות נוסף בעומק לבנון, והשמיד בשעות הבוקר המוקדמות עשרות מחסני אמצעי לחימה של חיזבאללה.

לאחר הירי באמצע הלילה אל הצפון ושיגור כלי טיס שיורט מעל היישוב רמות נתפלי, צה"ל פתח הבוקר בגל תקיפות נוסף נגד מטרות חיזבאללה בלבנון. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תוך שעתיים עשרות מטרות טרור במרחב הבקאע שבלבנון.

הגל התקיפות הושמדו עשרות משגרי רקטות וטילים של חיזבאללה, בנוסף לכך הושמדו מבנים ומחסנים בהם הוחזקו אמצעי טרור של חיזבאללה.

לאחר מכן תקפו המטוסים מבנים בדרום לבנון, במרחב גבול לבנון ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה כמפקדות ומרכזים לניהול פעילויות טרור.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

6 תגובות
3
רונן
30.09.24

מדהים! קומץ טייסים בגיבוי יחידות הטכנולוגיה והמודיעין (מה שנקרא כח קפלן) מנצחים מלחמה בלי חי''ר, שיריון תותחנים. מעולם לא חבו רבים כל כך, הרבה כל כך למעטים כל כך...

הצטרפו אלינו