חדשות

"אל תשמח": כך הגיבה שקמה ברסלר לחיסולו של נסראללה

עמית סגל חגג את חיסולו של נסראללה בשתיית ערק באולפן חדשות 12 - בתגובה שקמה ברסלר עקצה אותו וכתבה: "שמחה. בלי ערק ובלי בקלאוות"

((צילום: אבשלום ששוני/פלאש90))

מנהיגת המחאה שקמה ברסלר, התייחסה אמש (שבת) לחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן ונסראללה וציטטה את הפסוק הבא: "בנפול אויבך אל תשמח".

בחשבון הטוויטר שלה היא כתבה: "האמת – שמחה על חיסולו של נסראללה ויתר הבכירים בחיזבאללה והחמאס. שמחה. בלי ערק ובלי בקלאוות. לא לחינם נתבקשנו‏ "בנפול אויבך אל תשמח ובכשלו, אל יגל לבך".

בדבריה אילו היא שיגרה עקיצה לפרשן ערוץ 12 עמית סגל שהתייחס לחיסול באולפן ובתגובה פתח בקבוק ערק וחגג את החיסול.

נזכיר, כי בתגובה ליוזמה של עמית סגל, לא כל יושבי האולפן התחברו אליה ואמרו לו כי ישנם עשרות אלפי מפונים ועוד 101 חטופים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

198 תגובות
167
גידי
29.09.24

מדהים חוקרת פיזיקה, עם א פ ס ידע ביהדות ועוד מצטטת ... " באבד רשעים רינה"

הצטרפו אלינו