לאחר התקיפות האינטנסיביות ביומיים האחרונים צה"ל החל להודיע לאזרחים להתפנות מאזור שהוא מעבר לנהר הליטני – העיר צידון.
בהחלטה 1701 לאחר מלחמת לבנון השניה נקבע כי חיזבאללה יורחק מעבר לנהר הליטני ובדרום לבנון יהיו חיילי האו"ם.
בשעה האחרונה מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מטרות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות: משגרים, מבנים צבאיים ומבנים בהם אוחסנו אמצעי לחימה. בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב העמקים ובגליל התחתון, זוהו כעשרה שיגורים שחצו משטח לבנון. חלקם יורטו, אין נפגעים.

IMG_9048
כתוצאה מההתקפות, גם הבוקר אזרחי לבנון נסו מבתיהם ועמדו עקב כך שעות ארוכות בפקקים ביציאה מהערים.





תגובות
איזה נוק אווט נסראלה חשב שהוא דופקים אותנו עם פוליטית חדשים בנתיים הוא מפנה חצי מדינה בפקקים לביירות
כל לבנון זה בסיס טרור להפציץ ולשרוף
יידע כל חייל צהל וכל הורה של חייל צהל שאם חס וחלילה ייפול בשבי, ממשלת נתניהו לא תעשה דבר כדי להשיבו
ידע כל אזרח בישראל שתנועת השמאל התבוסתנית מפחדת להילחם, דואגת אך ורק לקרוב לה, וששאר העם ימשיך לסבול מטרור ובהמשך להיכחד