הטיסה של נתניהו לארה"ב שוב משתבשת. נתניהו היה אמור לטוס מחר (ג') לארה"ב לנאום באו"ם, בגלל המצב הבטחוני הטיסה נדחתה ליום רביעי ושוקלים אפילו לדחות לחמישי כשהנאום שנתניהו יישא יתקיים ביום שישי.
אם אכן נתניהו יטוס בחמישי, ראש הממשלה שוקל לחזור ארצה מהאו"ם כבר במהלך השבת, ולא אחריה כפי שתוכנן בתחילה, כך מפרסם יניר קוזין.
עוד באותו נושא
בשל המצב הביטחוני: נסיעת נתניהו לאו"ם תידחה ביממהלירן וינשטיין

הטיסה המתכוננת כרגע היא ביום רביעי בלילה הוא צפוי לצאת לעצרת הכללית לקראת נאומו ביום שישי.
ביהדות התורה העבירו מסר לאנשי ראש הממשלה לקראת הטיסה לארה"ב: ״לא מוכנים לספוג חילול שבת אם אין בזה פיקוח נפש. אם נתניהו לא יכול לטוס בלי להישאר בשבת שלא יטוס"
תגובות
מחליא!אנחנו במלחמה קיומית שנתניהו מציל אותנו מחליא!אנחנו במלחמה קיומית שנתניהו מציל אותנו ממנה!! נתניהו הולך לארה"ב להגן עלינו מפני העולם, וצריך לחזור מיד, כשבכל רגע עלולה לפרוץ מלחמה נגד חיזבאללה, שלא לדבר על מלחמתו בשש חזיתות במלחמה הקיומית הזאת!