ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, נשאל בראיון באולפן FoxNews בניו יורק על ביקורתה של חברת הקונגרס AOC כלפי פעולות ישראל, ואמר כי ההצעה שלו פשוטה: "מי שלא רוצה למות שפשוט יזנח את דרך הטרור".

WhatsApp Video 2024-09-22 at 15.53.38| צילום: מתוך רשת FOX
בנט הוסיף ואמר כי "אם אתם בעניין של רצח אזרחים – תמצאו עבודה אחרת, כי אתם צריכים לצפות שהרבה דברים רעים יקרו לכם". ראש הממשלה לשעבר ציין כי "מחבלים שרוצים לחיות, צריכים להתקשר לנסראללה ולומר אני מתפטר, אני לא רוצה למות".
תגובות
יללה,כל הביביסטים העלובים,מצאו פתח להתנפל על בנט! מה שהוא עשה בשבועאתם לא עשיתם ולא תעשו כל החיים,פרזיטים מחפשי גו'בים!