מופע

המחווה של עומר אדם לגולנצ'יק שנפל ב"חרבות ברזל"

הזמר עומר אדם סגר אתמול הופעה פנומנלית בהיכל התרבות מנורה, במסגרתה לא שכח להקדיש חלק מההופעה לזיכרון הנופלים - חיילי גדוד 51 מחטיבת גולני

המחווה של עומר אדם לגולנצ'יק שנפל ב"חרבות ברזל"
צילום: (צילום: סיימון אלמלם)

הזמר עומר אדם סגר אתמול הופעה פנומנלית בהיכל התרבות מנורה, מוכיח בצדק את הטייטל המכובד בו הוא מחזיק קרוב לעשור כמלך המוזיקה הישראלית.

WhatsApp Video 2024-09-17 at 23.00.36
WhatsApp Video 2024-09-17 at 23.00.36

המופע כמו תמיד – היה בלתי צפוי, וכלל מגוון של חלקים מפתיעים לקהל המעריצים. במסגרת ההופעה העלה אדם על הבמה את הזמר לירן דנינו רגע אחרי שהוציא את הסינגל ״מועדון הלבבות השבורים״ ולקראת אלבום שבדרך. השניים גם ביצעו יחד את ״סיפור ישן״ ודנינו המשיך עם הלהיט שלו ״הרבה ממך נשאר״.

WhatsApp Video 2024-09-18 at 14.59.24
WhatsApp Video 2024-09-18 at 14.59.24| צילום: (באדיבות איציק אוחנה כיכר השבת)

לאחר מכן ביצע אדם יחד עם קהל האלפיים שגדש את ההיכל את תפילת : "אדון הסליחות" לכבוד חודש הרחמים.

הזמר הנערץ על הקהל הישראלי לא שכח לרגע מהמלחמה המתחוללת כבר קרוב לשנה, והקדיש חלק מהופעתו לנופלי גדוד 51 מחטיבת גולני, שנרצחו במהלך מלחמת חרבות ברזל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
דניאלה
19.09.24

תודה לך עומר אדם... ילד של אלוהים