השר יאיר שמיר צפוי להודיע על פרישה - סרוגים

השר יאיר שמיר צפוי להודיע על פרישה

שר החקלאות ופיתוח הכפר, יאיר שמיר, צפוי להודיע בימים הקרובים על פרישתו מישראל ביתנו, כך דווח הערב בחדשות 2. מוקדם יותר היום הודיעה סגנית השר, פאינה קירשנבאום, על פרישתה מהחיים הפוליטיים.

השר יאיר שמיר צפוי להודיע על פרישה
  פלאש 90

הבא בתור ברשימת 'ישראל ביתנו', שככל הנראה יודיע על פרישה בימים הקרובים מהחיים הפוליטיים, הוא שר החקלאות ופיתוח הכפר, יאיר שמיר, כך דווח הערב (שני) במהדורת החדשות של ערוץ 2.

על פי הדיווח, הודעתו של שמיר צפויה להגיע על רקע קשירת משרדו – משרד החקלאות, לפרשת השחיתות בישראל ביתנו.

בתוך כך, אחרי עוזי לנדאו, דודו רותם ויצחק אהרונוביץ' שכבר הודיעו על פרישה מהחיים הפוליטיים, הבוקר הודיעה סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום על מהלך דומה.

קירשנבאום נחקרה באזהרה בפרשת 'ישראל ביתנו' והיא חשודה בקבלת שוחד בפרשה בה מעורבים ראשי המפלגה.

בהודעה שהוציאה הבוקר לתקשורת היא מספרת את השתלשלות המעשה, בה נעשה לה "רצח אופי" ו"מלחמת התשה".

יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן, הודיע לפאינה קירשנבאום כי הוא מקבל את פרישתה בצער, מתוך הבנה שזוהי החלטתה הסופית שנתקבלה לאחר ששקלה זאת בכובד ראש.

"כמי שבמשך קרוב ל-20 שנה היה נתון בעצמו לרדיפה ולהאשמות שווא, אני יודע מה עובר עלייך ועד כמה זה קשה, לך ולמשפחתך. אני מקבל את התפטרותך בלב כבד ומתוך ידיעה ששיקולים זרים של גורמים אינטרסנטיים הם אלו שגרמו לכך. אני מאחל לך שתשובי אלינו במהרה לאחר שיוכח, קבל עם ועדה, ששמך הוכפש לשווא ושלא נמצא רבב במעשייך".

יש לציין כי כרגע נמצאים ברשימת ישראל ביתנו לכנסת הבאה רק אביגדור ליברמן והשדר שרון גל, כאשר פרישתו הצפויה השר יאיר שמיר, תשאיר את כל צמרת המפלגה למעט ליברמן מחוץ לכנסת הבאה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ברוך שפטרנו
אורלי | 12-01-2015 21:41
עם אלו מי שמנהיגים אותנו אז באמת כבר עדיף שנחזיר את המפתחות לבורא עולם.
2
חשבתי שרק ביבי לא מסתדר עם האנשים מסביבו
בעל שם | 12-01-2015 22:34
3
טוב. עכשיו נשאר שרק ליברמן יפרוש ושרון גל ישאר לבד
? | 12-01-2015 22:54
שכחתי מישהו? יש עוד מישהו שעדיין לא פרש? אה.. כן הפמיניסטית העצבנית אורלי לוי אבוקסיס שונאת הגברים בתו של דוד לוי וגם תמנו שטה אשה נחמדה אמנם אבל פמיניסטית עם ציפורניים
4
הפורשים מהפוליטיקה עושים טובה לעצמם ולציבור
יוסי, נתניה | 13-01-2015 8:26
אני לא יודע אם אזרח כלשהו, שלא קיבל שירותים ישירים מהפורשים, מצטער על פרישתם. תמיד יש מי שיבוא במקומם, וימים יגידו אם זה היה לטובת השירות הצבורי בעם ישראל...
5
אנשים בפוליטיקה הארצית
יוסי, נתניה | 13-01-2015 8:52
אין אזרח, לדעתי, שיצטער על פרישתם של פוליטיקאים, אלא אם הוא קשור אליהם אישית. כל שינוי קורה לטובת עם ישראל, ואין להצטער.
6
משהו לא טוב קורה עם קשר מערכת אכיפת החוק ומועד הבחירות
דוקא שמאלן | 13-01-2015 9:39
לנגד עינינו קורסת לה מפלגה שלמה ומתפוררת, רק משום שהופעלו כנגד חבריה צווי אישום בסמוך לבחירות. היו חיבים לדחות את הגשת כתבי האשום לאחר הבחירות. לאור זאת אני מעביר תמיכתי באופן הפגנתי מחד"ש לאביגדור ליברמן.