יומיים לאחר פיצוץ המכונית ברמלה, בית החולים 'שמיר אסף הרופא' מעדכן כי מצבו של התינוק בן החודשיים עדיין מוגדר אנוש, כמו כן, הילדה בת ה-6 מאושפזת במצב קל.
כזכור, לפני מספר ימים התפוצצה מכונית תופת ברחוב הרצל ברמלה, כתוצאה מכך, המוכנית עלתה באש והציתה 2 חנויות סמוכות בהם היו עוברי אורח. מהרסיסים ומהעשן נפגעו עוד 8 בני אדם, 2 מהם באורח אנוש ועוד כמה במצב קשה.
זהו הפיצוץ הפלילי השני השבוע, אחרי שלפני כשבוע חוסל ברמלה מחמוד אבו גאנם גם בפיצוץ ברכבו. גם אז הרקע היה פלילי וככל הנראה מדובר על סכסוך בתוך עולם הפשע.
עוד באותו נושא
מכונית התפוצצה ברמלה: 12 פצועים מהם 4 אנושחדשות סרוגים

תגובות
יש לנו משטרה מעולה ... אז מה אם יש לנו 15 נרצחים בשבוע , מאות גניבות מכוניות , ומאות מתים בדרכים ... אל תיהיו קטנוניים... חה.. חה.. חה..