חדשות

אסון המסוק ברפיח: שיפור במצבם של הפצועים

מספר ימים לאחר אסון המסוק ברפיח, בבית החולים סורוקה הודיעו כי חל שיפור במצבם של הפצועים. שניים מהפצועים מאושפזים במצב בינוני - קשה וסובלים מפגיעות מורכבות

אסון המסוק ברפיח: שיפור במצבם של הפצועים
צילום: (צילום: דו"צ)

בית החולים סורוקה הודיע על שיפור במצבם של הפצועים מאירוע התרסקות המסוק בשבוע שעבר. ארבעה מהם מאושפזים עדיין במחלקות לטיפול נמר כששניים במצב בינוני-קשה, סובלים מפגיעות מורכבות ויזדקקו להמשך התערבויות ניתוחיות, ושניים במצב בינוני.

בנוסף שני פצועים נוספים במצב בינוני מאושפזים במחלקות כירורגיות. פצוע נוסף עבר להמשך טיפול בבית חולים בסמוך למקום מגוריו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות