קרע באופוזיציה

אלקין נגד לפיד: "אני לא מבין את ההתנהלות שלו"

עימות באופוזיציה:: ח"כ זאב אלקין תקף את לפיד ואמר: "אני לא מבין את ההתנהלות שלו, אפילו אמריקאים מאשימים את חמאס וכאן בישראל אנשי ציבור מאשימים אתת ישראל ברצח החטופים"

אלקין נגד לפיד: "אני לא מבין את ההתנהלות שלו"
צילום: זאב אלקין (צילום: חיים גולדבג, פלאש 90)

ביקורת מבית: חבר הכנסת זאב אלקין מסייעת הימין הממלכתי, ביקר היום (שלישי) את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בעקבות התנהלותו מאז רצח החטופים. אלקין תקף גם את יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד בעקבות ניסיון השביתה שלו שנכשל.

בראיון שמסר ליקי אדמקר וישראל כהן ברדיו קול ברמה, תקף אלקין: "אני לא מבין את ההתנהלות של לפיד. יש לי ביקורת על הממשלה אבל אסור לשכוח שמי שטבח ורצח ב-7.10 ואת החטופים זה חמאס, אפילו האמריקאים מאשימים את חמאס וכאן בישראל, אנשי ציבור מאשימים את ישראל. סינוואר מנסה 11 חודש לסגור את נתב"ג, בסוף ארנון בר דוד עושה את זה במקומו."

אלקין: "אשתו של בר דוד רוצה להיכנס לכחול לבן"

אלקין המשיך וביקר גם את השביתה לה דחף לפיד ואמר: "השבתת המשק היא שערורייתית, אין קשר בין העובדה שנרצחו לנו שישה חטופים לבין פגיעה חמורה בכלכלה. פורסם בתקשורת שאשתו של ארנון בר דוד רוצה להיכנס לכחול לבן, אבל אף אחד, כולל מהקואליציה לא העז לפרסם את זה, כי פוחדים מהכוח של ראש ההסתדרות, היו צריכים אותי, מהאופוזיציה לומר שהוא בניגוד עניינים".

בנוגע לדיווחים על כניסה של מפלגתו לממשלה, הבהיר אלקין: "אני אופוזיציה מימין למדיניות ניהול המלחמה של הממשלה הזאת, כרגע אני לא מזהה נכונות לשינוי המדיניות. השאלה המרכזית היא לא תיקים אלא מדיניות, לא פרשנו מסיבות אישיות או ביקורת שעדיין ישנה בתחום הכלכלי ותחומים אחרים"?

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

26 תגובות
23
דיי עם הדמגוגיה ... כל אזרח יודע את האמת
03.09.24

רק למען הסדר הטוב ... גם אם נשלוט לא רק בציר פלדלפי אלא בכל עזה וארה"ב תחליט שנמאס לה ... כל ראש ממשלה שיהיה פה יסוג מכל ה"עקרונות" רק לא לאבד את תמיכת ארה"ב, אנחנו באמברגו נשק עולמי ... ספק הנשק העקרי וכעת גם היחיד הם האמריקאים... בלי הנשק הזה לא רק שאין שליטה בציר פלדלפי... אין מדינה ...

הצטרפו אלינו