הזמר והלוחם עידן עמדי, עבר היום (שני) ניתוח נוסף, ונמצא בהתאוששות. מנהלו של עמדי מסר לתקשורת: "עמדי נמצא אחרי ניתוח נוסף ומתאושש, שנדע כולם ימים שקטים ובשורות טובות".
כזכור, הזמר והיוצר עמדי, גויס למילואים בחודש אוקטובר, ונפצע במהלך קרבות ברצועת עזה בחודש ינואר. הפציעה של הזמר המוערך, הדאיגה את הציבור בישראל, שעקב בדריכות אחרי החלמתו. הזמר בחר לחשוף את תהליכי ההתאוששות וההחלמה שעובר לציבור, במטרה לעודד ולחזק את הלוחמים.
כעת, למעלה מ-9 חודשים אחרי הפציעה, נאלץ הזמר לעבור ניתוח רפואי נוסף. "תודה למתעניינים עמדי מתאושש", השיבו מנהליו למעריצים המודאגים.
שמו של הזמר האהוב מסרב לאחרונה לרדת מהכותרות. עמדי שהפך לסמל הישראלי היפה, נגרר בעל כורחו לתוך השיח הפוליטי, כמי שמציג את הציבור הממלכתי בישראל אל מול אינטרסים של פוליטיקאים. הסערה סביב הצהרתה של השרה רגב על קיומו של טקס ממלכתי, הובילה את עמדי לתקוף את השרה בחריפות.





תגובות
קודם כל ,בריאות. עכשיו לא תוכל להופיע בטקס "רק לא ביבי",חבל
רפואה שלמה והחלמה מהירה ????????????
החלמה מהירה עידן באמת תחזור למוזיקה ועל תתעסק ברפש של הפוליטיקה זה יעשה לך לא טוב ממש, רק מוזיקה.