מבזקים

כלי טיס של צה"ל נפל בעוטף עזה, אין נפגעים

דובר צה"ל אישר כעת (שני) כי כלי טיס של צה"ל נפל לפני זמן קצר במרחב מועצה אזורית אשכול. לא דווח על נפגעים, והאירוע מתוחקר.

פרטים נוספים מיד

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות