
דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, קרע את חולצתו באולפן כאן חדשות, בעקבות הידיעה על השבת 6 גופות חטופים שנרצחו בשבי חמאס.
אלגרט אמר: "יש בגמרא אמירה: הרואה בתי ישראל בחורבנן אומר 'ברוך דיין האמת'. וקורע קריעה. ואני מרגיש שאני חייב לקרוע קריעה. אנחנו חסרי אונים, מרוב שהמצב קשה, אנשים לא מאמינים שהמצב קשה. החברה הישראלית קורסת".
תפסיקו להיות אתר כמו של אתרי החמאס בתל אביב מספיק התעמולה תפקידנו רק לחזק את החיילים ואת הממשלה במלחמת הקיום ואם כל הכבוד החטוף שיגיד תודה שהצליחו לשחרר ושיעוף לנו מהעיניים הוא לא מחליט על מלחמת הקיום נמאס כבר להיות ממלכתיים