ישראל במלחמה. ארגון הטרור חיזבאללה, פרסם סרטון ובו תיעוד של ירי הטילים לעבר היב"א – יחידת הבקרה האווירית של חיל האוויר במירון, ביום שישי האחרון.
הפגיעה בוצעה במהלך ירי של 3 טילי נ"ט לעבר הבסיס, הנחשב לבסיס אסטרטגי של צה"ל.

טיל ליבא מירון| צילום: תיעוד הטיל ליחידת הבקרה האווירית במירון
צה"ל מאשר: חיזבאללה פגע ב"בסיס אסטרטגי" של צה"ל
בצה"ל אישרו ביום שישי את הפרטים אך הבהירו כי אמנם נגרמו פגיעות בבסיס, אך לא קיימת פגיעה ביכולות של המערך.
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר הערב כי צה"ל תקף בשבוע האחרון 70 יעדים של חיזבאללה, כולל מחסני נשק, וחיסל 20 מחבלים בהם בכירים במערך הרקטי של הארגון.
למה דובר צהל נשמע לי פה לא אמין? אם זה לא נדרש אז למה חהחזיק ולתחזק כדור כזה?