חדשות

הפעילות ברצועה: מנהרה הושמדה ברפיח, חולייה חוסלה

כוחות צה"ל פעלו ברצועה לאורך השבועות האחרונים במרחב רפיח, איתרו מנהרת טרור משמעותית של חמאס, חיסלו מחבלים שעשו בה שימוש והשמידו את טוואי המנהרה

(דובר צה"ל)

צוותי קרב של כוחות צה"ל פעלו באינטנסיביות במרחב רפיח ברצועה, לאורך הפעולה הושמדה מנהרה באורך של מעל לקילומטרים, חוליית מחבלים שזוהתה פעולה במרחב חוסלה.

9fda6d26-22f7-44c0-b6b1-e726863b27c7
9fda6d26-22f7-44c0-b6b1-e726863b27c7| צילום: השמדת מנהרה, דובר צה"ל.

כוחות יחידת ההנדסה של אוגדת עזה והחטיבה הדרומית בפעולה משותפת עם לוחמי יחידת יהל"ם חשפו מנהרה תת קרקעית באורך של מעל לקילומטר במרחב רפיח. הכוחות סרקו את המנהרה בשימוש ברחפנים ואמצעים נוספים.

תוואי המנהרה נחקר לעומק, ואותרו ונוטרלו בו מטענים, תשתיות חשמל נרחבות, דלתות הדף ואזורי שהייה למחבלים ובוצע מעקב על פעילות חמאס

f1ab9ff1-6f61-4d6b-be12-2ddea8b3b031
f1ab9ff1-6f61-4d6b-be12-2ddea8b3b031| צילום: חיסול החולייה, דובר צה"ל.

מוקדם יותר החודש, תצפיתניות של אוגדת עזה זיהו פעילות של חוליית מחבלים שיצאו מפיר המנהרה בשטח עזה במטרה להוציא לפעול פעולות כנגד כוחותינו. הכוחות עקבו אחר החולייה וביצעו לעברה ירי מדויק מכלי טיס של חיל האוויר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו