אירוע חריג: במהלך סיור של מנהל מחלקת קרקעות שנערך הערב (חמישי) יחד עם ראש מועצת קרני שומרון יהונתן קוזניץ, זיהו עבודת באגר לא חוקית בשטחי C, באיזור הצפוני לכפר לאקף ובסמוך לקרני שומרון.
בעקבות הזיהוי, ראש המועצה ומנהל הקרקעות הקפיצו כוח צבאי למקום ע״י המת"ק. הכוח של גדוד מגן דוד, הגיע במהירות לנקודה, עצרו את העובדים ופעלו להחרמת הבאגר וכלי העבודה.

קרני שומרון| צילום: (צילום: מועצת קרני שומרון)
"במלחמה על שטחי C – אנחנו ננצח בה" אמר קוזניץ לאחר האירוע. "לא ניתן לאויבים שלנו להשתלט על האדמות שנמצאות פה, ומהוות לנו סכנה ביטחונית".
תגובות
עד כמה שאני מבין בהסכמי אוסלו לא נאסרו עבודות ציבוריות ע,י פלשתינים בשטח C. דהיינו עובד המינהל שבו מדובר פעל בניגוד לחוק.