אחרי שהשיקה קו מוצרי טיפוח לשיער, ביונסה ממשיכה להפתיע כשהפעם היא נכנסת לעולמות האלכוהול ומשיקה וויסקי חדש בשם "סר דייויס" שנקרא על שם סבא רבא שלה, בשיתוף פעולה עם מואט הנסי, אחד ממותגי הענק של קבוצת LVMH.

על פי ההודעה לעיתונות, הוויסקי החדש הוא פרויקט שנמצא כבר "שנים בהתהוות", וביונסה עצמה, שנחשבת לחובבת ויסקי יפני, הייתה זו שיצרה קשר עם מותג היוקרה כדי "לעזור ליצור טעם מיוחד במינו", ואף לקחה חלק בעיצובו.

"תמיד נמשכתי לעוצמה ולביטחון שאני חשה כששותים וויסקי איכותי ורציתי להזמין עוד אנשים לחוות את התחושה הזו", סיפרה הזמרת שממעטת לשחרר הצהרות "כשגיליתי שסבא רבא שלי היה איש של מונשיין [משקה חריף מכל סוג אשר מיוצר ללא פיקוח ממשלתי], זה הרגיש כאילו האהבה שלי לוויסקי זה מהגורל. 'SirDavis' הוא דרך עבורי לתת לו כבוד, ולאחד אותנו באמצעות מורשת משותפת חדשה".