האשה הראשונה: יפעת ביטון מצטרפת לכחלון - סרוגים

האשה הראשונה: יפעת ביטון מצטרפת לכחלון

לאחר שהודיע על צירופם של מייקל אורן ואלי אלאלוף, הבוקר פורסם כי יפעת שאשא ביטון מצטרפת לרשימתו של משה כחלון. שאשא היא דוקטור לחינוך ושימשה בעבר כסגנית ראש העיר קיריית שמונה.

author-image
האשה הראשונה: יפעת ביטון מצטרפת לכחלון
  פלאש 90

ד"ר יפעת שאשא ביטון, לשעבר סגנית ראש העיר קריית שמונה, היא האישה הראשונה שמצטרפת למפלגת 'כולנו', בראשות משה כחלון. במהלך היום היא תוצג באופן רשמי במסיבת עיתונאים משותפת שלה ושל כחלון.

שאשא ביטון, דוקטור לחינוך, מצטרפת לשניים שכחלון כבר הודיע על צירופם לרשימתו, השגריר לשעבר מייקל אורן ואלי אלאלוף.

שאשא ביטון נולדה בקריית שמונה וחיה בעיר כל חייה, היא אם לשלושה ומשמשת בתפקיד בכיר במכללה האקדמית אוהלו שבקצרין. לפני שש שנים התמודדה על ראשות העיר קריית שמונה ובסופו של דבר חברה לרב ניסים מלכה המשמש כראש העיר ושימשה כסגניתו.

בעקבות החלטתה להתמודד, גורמים בעיר סיפרו ל – ynet כי היא הובילה תהליכים חשובים אך התקשתה לפעול מול שאר הגורמים במועצה ובעירייה. "אם היא תבחר לכנסת זה יעשה טוב לצפון בכלל ולקריית שמונה בפרט", אמר אחד מתושבי העיר הבוקר. "הצפון סבל מתת-ייצוג בכנסת היוצאת וזה בא לידי ביטוי עגום במעשים של הכנסת לטובת הפריפריה והצפון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שוביניסטים
חבר | 05-01-2015 13:46
למה בכלל צריך "לשריין" מקום לנשים ?.. מה הן שוות פחות, שהן לא יכולות להצליח בזכות עצמן ?.. איפה השוייון ?.. האמת ש"השריונים" לנשים די משפילה את הנשים ומציגה אותן כחסרות דעת ויכולת אמיתית. או אולי זה לא באמת המקום שלהן ?...
2
בהצלחה קרית שמוןנה גאה בך כל הכבוד
חיים | 10-01-2015 0:50
בהצלחה קרית שמוןנה גאה בך כל הכבוד