במוצאי השבת האחרונה הודיעו הזמר חנן בן ארי ואשתו הדסה כי הם מחליטים להפריד כוחות, ידיעה שגרמה לסערה ברשת ותגובות חלוקות. אמש, ערב ט"ו באב, התייחסה לראשונה הדסה בן ארי לפרידה עם ציטוט מתוך ספרו של צבי בן מאיר.
"שום דבר אי אפשר לדעת על אף אחד" ציטטה הדסה מתוך הספר 'מי שסוכתו נופלת' של בן מאיר, "בלילה אסתר אמרה לי, איזה נורא זה. מה, שאלתי אותה. הכול, היא לחשה אליי והוסיפה, בכלל, איך זוג יכול ככה להיפרד ולהתגרש, יום אחד הם יחד ויום אחר כבר לא. באמת נורא, אמרתי והוספתי, לכי תדעי מה היה שם בפנים.

לא רוצה לדעת, אסתר לחשה, התכסתה בשמיכה והביטה בי. אחר כך אמרה, איפשהו בלב, אני כן רוצה לדעת, כולם רוצים לדעת למה זוג מתגרש, כולם פוחדים על עצמם, כולם רוצים לוודא שמה שקרה לראובן ויפעת, מה שזה לא יהיה, לא יכול לקרות להם גם".
"מתוך הספר הנדיר שמדבר ברגישות, בכנות, בעומק שמשמיע את קרקעית הבאר של מערכות יחסים" הוסיפה אחרי הציטוט "של בני זוג, של אדם עם עצמו ואולי, אני עוד מהרהרת, של אומה עם עצמיותה. אל תדאגו, מה שקרה לראובן ויפעת לא יקרה גם לכם. תאהבו, תחיו. אהבה היא הדבר החזק ביותר בעולם. ט"ו באב היום. אני מברכת אתכם מעומק הלב: האהבה שלכם תחזיק לנצח".





תגובות
אל תסכימי לגט לא לפני שאת עושה הסכם לגבי מזונות לילדים וכו' וכו'..אחרי שתהיה לו אישה אחרת לא יהיה לילדים שלכם פשוט לגבי הירושה...תחשבי על הכל כי לדעתי רוב הציבור לא אוהב את הגירושין הללו וזה יתנקם בו בהמשך אז קודם כל תדאגי לעצמך ולילדים שלא יפגעו אפילו באגורה שחוקה...
למה כולם יוצאים מנק' הנחה שהוא הזבל. לטנגו צריך 2! הפוסט המרמז שלה 2 דק' אחרי ההודעה היפה שהם הוציאו יחד, מלמד עליה לא מעט.
חנן תמיד פחדנו ודאגנו והתפללנו שלא תסתנוור מכל דבר שנוצץ ותמיד התפללת "רק שלא אכנע בסוף" והנה נכנעת חבל מאוד לאבד משפחה תזכור תמיד שלא כל מה שנוצץ הוא זהב.אין כמו משפחה אין כמו בית אין כמו אשתך והילדים חזור בך .