ברנז'ה

ירון אברהם מזועזע: "היא צריכה לשבת בכלא"

ירון אברהם, מתייחס לסרטון בו נראית מפגינה בקפלן אומרת כי אם נתניהו לא יתפטר "נדאג שיהרגו אותו": "היא צריכה לשבת בחדר החקירות"

((צילום: תומר ניוברג / פלאש90))

עיתונאי ומגיש חדשות 12, ירון אברהם, מתייחס לסרטון בו נראית מפגינה בקפלן אומרת כי אם נתניהו לא יתפטר "נדאג שיהרגו אותו", ואומר כי היא צריכה להיעצר באופן מיידי.

אברהם צייץ בחשבונו ברשת X: "דעה שאמורה להיות פופולארית: אזרחית שאומרת על ראש ממשלה "נדאג שיהרגו אותו אם הוא לא יתפטר" צריכה לשבת בחדר החקירות, ולעבור במסלול מזורז לכלא".

מפגינה שהשתתפה אמש בהפגנה בקפלן קראה להתפטרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כשהיא נשאלה מה היא תעשה אם נתניהו ייבחר גם בבחירות הבאות ולא ירצה להתפטר, היא השיבה: "נדאג שיהרגו אותו".

מתוך החשבון של ליטל שמש ברשת X

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

99 תגובות
80
גוג ומגוג
25.08.24

ומה תגיד כששוטרי בן גבירינג יהרגו מפגינים? זו המטרה והשאיפה של ממשלת "שואת נתניהו" הארורה.

הצטרפו אלינו