השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ושר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף עלו הבוקר (שלישי) להר הבית ביחד עם עוד יהודים רבים שציינו את הצום במקום הקדוש.
בן גביר: "להוריד את חמאס על הברכיים"
השר בן גביר אמר: ״אנחנו בתשעה באב, הר הבית, באים לציין כאן את חורבן בית המקדש. אבל צריך גם להגיד ביושר: יש התקדמות מאוד גדולה כאן במשילות, בריבונות. תמונות של יהודים שמתפללים כאן. כמו שאמרתי: המדיניות שלנו היא לאפשר תפילה.

השר לביטחון לאומי התייחס גם למלחמה בעזה ולדיווחים על מו"מ לעסקה לשחרור חטופים: "אני אומר דבר נוסף: אנחנו חייבים לנצח במלחמה הזאת. חייבים לנצח ולא ללכת לוועידות בדוחא או בקהיר, אלא לנצח אותם, להוריד אותם על הברכיים – זה המסר. אנחנו יכולים לנצח את החמאס, להוריד אותו על הברכיים".


דברים אלו של השר באו לידי ביטוי הבוקר בכך שבאופן חריג, עשרות יהודים שעלו להר, שרו התפללו ואף השתחוו ללא כל הפרעה או עצירתם על ידי גורמי הביטחון.






תגובות
פירומן מקרב את גלות 3, חורבן הבית, רק מבעיר מדורות ושופך דלק,דם החטופים על ידיו. איש ארור, צריך להכניסו לכלא מסכן את מדינת ישראל
באיזה חלום האידיוט הזה חי ? שיא ברציחות כולל במגזר היהודי , שיא בגניבות כלי רכב , שיא בפיגועי טרור , שיא בפריצות לחנויות ובתים , שיא בתאונות דרכים והרוגים , אנשים פורצים לבסיסי צבא , אנשים פולשים לבית דין צבאי , אנרכיה מוחלטת ... והאידיוט הזה מדבר על משילות ... על תפילה בהר הבית ... נראה יהודי בודד נכנס להר הבית ללא לווי ואבטחה ... השר הכושל ביותר בתולדות המדינה מקשקש שטויות , והטפשים מריעים ....
משילות היא הגנה על חיי אדם. רק אתמול נרצח אזרח, מלח הארץ, בפיגוע. בן גביר מפזז בהר ומראה שהוא דביל ריקני רודף צומי