עשרות יהודים הגיעו היום (שלישי) אל הר הבית, שרו, התפללו והשתחוו ללא כל הפרעה של גורמי הביטחון שלאורך השנים היו מונעים מראות מעין אלו.
תום ניסני, מנכ"ל בידינו מסר: "מרגש לראות יהודים מתפללים, שרים ומשתחווים בתשעה באב בהר הבית. מי שרצה לראות מבול אל אקצא, קיבל השנה מעל 40 אלף יהודים שמחזקים את הריבונות היהודית בהר הבית".

WhatsApp Video 2024-08-13 at 10.19.25| צילום: יהודים משתחווים בהר הבית (צילום: אלי יורב)

דגל ישראל בהר הבית| צילום: דגל ישראל בהר הבית (צילום: בידינו)





תגובות
אם מותר לעלות כי זה לא הר הבית ההיסטורי אז לכאורה אסור להשתחוות שם לא?
טעות בידך אתה מניח שאנשים כאלה מסוגלים בכלל לחשוב בצורה קוהרנטית. חשיבה לוגית לא מעניינת אותם.
מותר לעלות לחלק מההר אחרי טבילה לפי גדרי ההלכה.
לאט לאט הקיצונים מוכיחים שהם ערבים
כי המצב לא נפיץ גם כך בואו נפרסם את זה כי המצב לא נפיץ גם כך כדאי קצת לחשוב על ההשלכות לפני שמפרסמים דברים כאלו (ממי שעושה אותם לצערי כבר אין לי ציפיות)