השב"כ ומשטרת ישראל הודיעו היום (שני) כי עצרו שני חשודים באירוע התקיפה שהתרחש ביום שישי האחרון, כאשר אזרחיות ישראליות, תושבות רהט, נכנסו בטעות לישוב גבעת רונן שבשומרון.
במשטרה אמרו כי "מדובר באירוע תקיפה חמור שכלל בין היתר יידוי אבנים, איומים בנשק והצתת רכבן של הקורבנות".
כאמור, שני החשודים הועברו לחקירת שב"כ ומשטרה, כשמחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט. עוד נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.





תגובות
ניפלא. המשטרה נילחמת סוף סוף בזורקי אבנים... אהה רק נגד יהודים.. לרגע התרגשתי. אכיפה בררנית היא שיטה דיקטטורית בזויה.
מה לעשות? לפעמים המשטרה פועלת נגד המתנחבלים היודונאצים