השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הציע אתמול (ראשון) בתום ישיבת הממשלה למקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו כי במידה והיועמ"שית תצליח בסופו של דבר לסכל את מינוי נציב שירות המדינה, יש להאריך את כהונת הנציב הנוכחי, פרופסור דניאל הרשקוביץ, בשנה נוספת. כך נודע לסרוגים.
השר בן גביר הוסיף ואמר לאנשי לשכת נתניהו כי לדעתו הארכת הכהונה במקרה הזה עדיפה.
כזכור, היועמ"שית גלי בהרב מיארה הודיעה אתמול כי קיימת מניעה משפטית עבור רה"מ למנות נציב חדש. ראש הממשלה והשרים תקפו במהלך ישיבת הממשלה אמש אותה ואת נציגיה, והצביעו פה אחד, בניגוד לחוות דעתה, כי ראש הממשלה ימנה נציב חדש.





תגובות
בטח. בתיחמונים בדרכים עקלקלות, הוא אלוף
בטעות הוא חי כיום ולא בעבר היה יכול להיות מדריך מצוין לגרמנים החל מ-33. מאד מזכיר אותם
לא יאמן.דיקטטורה משפטית במיטבה.היועצת לממשלה הפכה להיות ראש ממשלה .הייתם צריכים להעיף אותה מיד לאחר הבחירות.טיפשים