בבית הלבן התייחסו לתקיפת צה"ל על מתחם בית ספר "אלתעבין"', ומסרו כי "אנו מודאגים עמוקות מהדיווחים על הרוגים אזרחים בתקיפה.
עמיתינו הישראלים אמרו שהתקיפה כוונה לבכירים בחמאס, אך אנו מבקשים פרטים נוספים. הרבה יותר מדי אזרחים ממשיכים להיהרג ולהיפצע במלחמה בעזה".
נזכיר כי מוקדם יותר היום (שבת) צה"ל ושב"כ תקפו מחבלים שפעלו במפקדה צבאית שמוקמה במסגד במתחם בית ספר 'אל-תבאעין'.
"לאחר חקר מודיעיני, ניתן לאשר את חיסולם של לפחות 19 מחבלים, פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי (גא״פ), שפעלו לקידום פעילות טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל מתוך המתחם", נמסר מצה"ל.





תגובות
כן ירבו לחסל ולהרוס האמריקאים הארורים
תמשיכו לדאוג . העיקר שנחסל כמה שיותר מחבלים ערבים.
קקות. אזרחים שבוחרים להיות צמודים לחמאס, בחרו למות. מי שרוצה לחיות שומר מרחק מהם, plane & simple.