חדשות

"למען ביטחונכם": צה"ל מורה שוב לתושבי בית חאנון להתפנות

צה"ל דרש מתושבי ועקורי בית חאנון להתפנות באופן מיידי שכן חמאס וארגוני טרור שיגרו עשרות רקטות מהאזור לעבר ישראל, זאת לאחר שצה"ל כבר טיהר את השטח לפני כחודשיים

"למען ביטחונכם": צה"ל מורה שוב לתושבי בית חאנון להתפנות
צילום: (צילום: עבד רהים, פלאש 90)

דובר צה"ל בערבית, אלוף משנה אביחי אדרעי, הורה הלילה לתושבים ולעקורים בשכונות בית חאנון, שייח' זייד ואלמנשיה להתפנות למרכז העיר עזה.

מאזורים אלו פעלו המחבלים בימים האחרונים ושיגרו עשרות רקטות לעבר ישראל, זאת לאחר שפעולה צבאית נרחבת כבר התבצעה בחודש יוני.

(דו"צ)

וכך מסר: "חמאס וארגוני טרור משגרים רקטות מאזורכם לעבר מדינת ישראל. צה"ל יפעל נגדם בכוח ובאופן מיידי", והפציר: "לביטחונכם, התפנו מיד למקלטים מוכרים במרכז העיר עזה".

לפני כחודשיים פעל צה"ל בבית חאנון ושם נפלו בקרב: רס"ר גדעון דירוא, סרן ישראל יודקין ןסמ"ר אליהו אמסלם ז"ל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו