עשרות מפגינים חרדים ניסו לפרוץ לבסיס תל השומר במהלך הפגנות נגד הגיוס שנערכו מחוץ לבסיס. על פי הודעת דובר צה"ל חלק מן המפגינים חדרו לאנדרטת חיל השלישות הסמוכה לגדר הבסיס. כוחות משטרה ומג"ב פינו את הפורצים.
מדובר צה"ל נמסר כי "פריצה לבסיסי צה״ל היא עבירה חמורה ובניגוד לחוק. צה״ל מגנה את ההתנהגות האלימה, ועומד על כך שיש למצות את הדין עם הפורעים. גיוס חרדים הוא צורך מבצעי הכרחי ומתקיים בהתאם לחוק ואנחנו נחושים להמשיך ולקדם אותו."





תגובות
לתפוס אותם לשים עליהם מדים....
יותר נראה לתפוס אותך ולשים עליך ג'אלביה...
כאוס אין חוק ואין בטחון אין דין ואין דיין אלימות ושחיתות השלטון
היועמשית מחככת ידיה בהנאה צרופה: התוכנית עובדת כמתוכנן כולנו שחקנים בתאטרון שלה