כוכב הטלוויזיה זוכה האח הגדול – קותי סבג, יוצא היום (שלישי) בהצהרה חריגה ואומר: "הילדות שלי לא ילכו לצבא גם אם צריך".
במסגרת תוכנית הרדיו המשותפת שלו עם מאיה בצלאל בכאן גימל, אירחו השניים את אחותה של התצפיתנית החטופה לירי אלבג, ושוחחו על המחדל הנורא שהתצפיתניות נמצאות כבר 305 יום בשבי חמאס.
סבג שיתף בפתיחות על המחשבות שלו בעקבות שחרור סרטון חטיפת התצפיתניות, והוסיף אמרה חריגה: "הילדות שלי לא ילכו לצבא גם אם צריך".
צודקים לחלוטין ששופטי בית המשפט הגבוה לצדק ישלחו את ילדיהם ואת נכדיהם. כאשר שופטי בג"ץ דנים בכלל בתפריט המחבלים ומתייחסים ל"זכויותיהם" של הרוצחים והאנסים, ברור שאי דנו שפיות. לאנשים האידאולוגים הללו יש ילדים ספייר להקריב - שיקריבו. לנו אין !