
העיתונאי הסרוגה, שירית אביטן הכהן, מגיבה להשעייתה של אשת התקשורת אמילי עמרוסי מכאן רשת ב', בעקבות דברים שאמרה על השמאל הישראלי.
אביטן הכהן כתבה: "אמילי עמרוסי הושעתה מרשת ב'. היא לא אמרה שהטייסים שלנו רוצחים, שהצבא שלנו מבצע פשעים נגד האנושות, שיש להחרים את מדינת ישראל משת"פ מחקר במכונים בנ"ל, שצריך למוטט את הכלכלה, שהימין ברברי, שצריך לתלות את ראש הממשלה. היא אמרה שהשמאל מייתר את יום ירושלים וסמליו. זהו. פוטרה. איזה פחד".
כאמור, מגישת תאגיד השידור אמילי עמרוסי, הושעתה מתוכניתה ברדיו כאן רשת ב', לאחר שהתבטאות שלה בחודש שעבר עוררה סערה בקרב אנשי שמאל.
אמילי עמרוסי, שדרנית ומגישה וותיקה המשדרת בתאגיד השידור מאז הקמתו, ומגישה בכל יום שישי בתחנת הרדיו של התאגיד כאן רשת ב' את תוכניתה "אמילי והפרופסור" לצדו של יובל אלבשן כבר מספר שנים הושעתה מתפקידה עד להודעה חדשה לאחר שהתבטאות של השדרנית והמגישה הוותיקה עורר סערה בקרב מאזיני שמאל ואנשי התחנה.
במהלך החודש שעבר התבטאה עמרוסי במהלך תוכניתה ואמרה כי "יום ירושלים הוא "ה'נכבה' של אנשי השמאל", ההתבטאות עוררה סערה בקרב מאזיני שמאל ועוררה גל של תלונות שהגיעו לתחנה כנגד המגישה, ולנציב קבילות השידור של התאגיד.
בסופו של תהליך בירור הוחלט כי עמרוסי תספק הבהרה לדברים שאמרה בשידור, אך לפי הדיווחים עמרוסי לא הסכימה לדרישה וכינתה את המנהל שהורה לה לספק את ההבהרה כ"מנהל זוטר" בשידור חי, ולאחר שסירבה להתנצל על כך בפני מנהל התחנה הושעתה עמרוסי עד להודעה חדשה.
מהנהלת תחנת כאן רשת ב' נמסר: "לא מתייחסים בפומבי לענייני משמעת של מגישים בתחנה".

מה כל כך מפחיד ?? מקובל שעיתונאי מדווח אמת. וכאשר היא מביעה דעה, היא נסמכת על עובדות ידועות, פורנזיות ממש. במובן הזה אמילי עמרוסי לא היתה עיתונאים היא הייתה שופר של הימין המתנחלי. היא תמיד צידדה בצד אחד ומעולם לא היה לה ביקורת אלא רק על מי שאיננו ימין קיצוני. במאה ה-21 טיעונים מקראיים ששואבים מחומר שנכתב כביכול לפני 2500 שנים אינם טיעונים, הם שטיפת מוח. מאז האנושות המציאה את המכונה, המכונית, המטוס, החשמל, הטלוויזיה, הטלפון, המחשב, הטלפון הנייד, הגיעה לחלל ואפילו למאדים, יצאה אל מחוץ למערכת השמש שלנו, ואמילי?? "היא עוד במקלט" כמאמר המערכון של הגשש. אז על מה שי לפחד. דווחי אמת, לא הגיגי לב ממומצאים, או לא מבוססים, דווחי עובדות, לא פרשנויות של הימין הקיצוני, אלא עובדות ממש, לא השמצות שבדית מליבך , אלא עובדות שאפשר לבדוק ולוודא, ולא שמעתי מפלוני, שאמר לאלמוני, שיש לו חבר, ולחבר יש חברה, שהשכן שלהם היה בעוטף ואמר...." (אלה לא עובדות אלה סיפורים), שאלה הטיעונים שרצים במגזר.