אושיית הרשת נטלי דדון לוקחת חלק במאבק נגד הפרקליטות הצבאית, ותוקפת ברשת החברתית שלה את ההחלטה להוביל לחקירה לוחמים שחשודים בהתעללות במחבלי הנוח'בה.
בפוסט שהעלתה דדון למיליוני עוקביה, תקפה: "כתב אישום ראשון במלחמה הוא ללוחם ולא למחבל נוח'בה? אנחנו זקוקים ליותר נמוך מזה?!". הדוגמנית קראה לעוקביה לצאת להפגין וכתבה: "תחסכו ממני את המילים "אנחנו מדינת חוק". תשתמשו בחוק כדי להשיג צדק לקורבנות ולחטופים לפני רדיפת לוחמים!! נקודה. בואו לעצרת תמיכה בלוחמים ב01.08".
תגובות
אם אכן הם מואשמים המחפופים באינוס, אז שירקבו בכלא כי הם לא שונים מהחיות אדם האלה. ולגבייך, לכי קחי את הצ'ק ותתקדמי הזויה