בעקבות איומי ארדואן – שר החוץ ישראל כ"ץ קורא הערב (שני) לחברות נאט"ו לסלק את טורקיה באופן מיידי מהברית.

WhatsApp Video 2024-07-29 at 21.28.18| צילום: הדרישה של השר כ"ץ (דוברות הלשכה)
כמו כן, הנחה כ"ץ את הדיפלומטים במשרד החוץ לפעול בהקדם מול כל החברות בנאט"ו – בקריאה לגנות את טורקיה ולדרוש את סילוקה מהברית האזורית.
"ארדואן הולך בדרכו של סדאם חוסיין ומאיים לתקוף את ישראל. רק כדאי שיזכור מה קרה שם ואיך זה הסתיים" אמר כ"ץ.
עוד באותו נושא
ארדואן מאיים בפלישה צבאית לישראלחדשות סרוגים

לדבריו, "טורקיה שמארחת את מטה החמאס שמבצע פיגועי טרור נגד ישראל, הפכה לחברה בציר הרשע האיראני יחד עם החמאס, החיזבאללה והחות'ים בתימן".
שר החוץ הוסיף: "אני קורא לכל חברות נאט"ו לסלק באופן מיידי את טורקיה – אין לטורקיה מקום בנאט"ו, ארה"ב והעולם המערבי חייבים להוקיע את ארדואן ולבלום את פעילותו ההרסנית".
תגובות
לסלק באופן מיידי את טורקיה מנאט"ו לסלק באופן מיידי את טורקיה מנאט"ו