ברנז'ה

שלמה ארצי שובר שתיקה: "מי ייתן ולא נדע עוד צער"

כוכב המוזיקה הישראלית - שלמה ארצי, שובר שתיקה ארוכה בנוגע למצב האקטואלי במדינה, ומתייחס לאסון במג'דל שמס. בניגוד לאומנים אחרים, ארצי החליט שלא לנקוט בעמדה בנוגע לנחיצות לחימה בלבנון

שלמה ארצי שובר שתיקה: "מי ייתן ולא נדע עוד צער"
צילום: (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הזמר המיתולוגי של ישראל – שלמה ארצי, מתייחס לאחר תקופה ארוכה למצב האקטואלי במדינה, ושולח תנחומים לעדה הדרוזית על אובדנה.

בסטורי שהעלה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו, שבר סמל התרבות של ישראל שתיקה ארוכה, והחליט להתייחס לאירועים האחרונים. "אחיי היקרים בני העדה הדרוזית, אתכם באבלכם הכבד", כתב ארצי. "ומי ייתן ולא נדע עוד צער שכזה. איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיבוק ענק למשפחות, אוהב שלמה".

בניגוד לאומנים אחרים, ארצי החליט שלא להביע עמדה פוליטית בנוגע לנחיצות בפעילות בלבנון. הפעם האחרונה שארצי חרג ממנהגו ולקח חלק במאבק ציבורי, הייתה כשהגיע בנובמבר 2023 ל"כיכר החטופים", התייצב לצד המשפחות, באמירה ברורה בנוגע לנחיצותה של עסקה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

40
32
הארי
28.07.24

עמדתו די ברורה. סורים ושמאלנים חשובים לו. אלה אומניך ישראל....

1
בניש
28.07.24

עדיין עדיף מאידיוטים כמוך

2
עפרה
29.07.24

הלוואי והוא היא גם ראש ממשלתי א הפושע הנימלט

31
שון
28.07.24

הוא לא מפחד מאחינועם ניני?

30
דן
28.07.24

אם אתה לא דרןזי אתה לא אח של שלמה

1
אזרחית איכפתית
28.07.24

במיוחד אם אתה ימני