
הטבח במג'דל שמס. לשכת ראש הממשלה עדכנה כי הוא שוחח עם ראש העדה הדרוזית בישראל השיח׳ מוואפק טריף.
"ראש הממשלה הביע זעזוע עמוק מרצח הילדים והאנשים החפים מפשע על-ידי חיזבאללה", נאמר בהודעה בעקבות רצח 12 הנערים במגרש הכדורגל בעיירה.
עוד באותו נושא
פאניקה בלבנון: הצעד של ראשי חיזבאללה אחרי הטבחחדשות סרוגים


גורדין בהערכת מצב| צילום: האלוף גורדין בהערכת מצב ברמת הגולן (דובר צה"ל)
הפעם נוסף גם איום חד משמעי: "ראש הממשלה ביקש להעביר בשם כל עם ישראל תנחומים הנשלחים מעומק הלב למשפחות הנרצחים ולעדה הדרוזית כולה. ראש הממשלה הבהיר שישראל לא תעבור על המתקפה הרצחנית לסדר היום, ושחיזבאללה ישלם על כך מחיר כבד שהוא טרם שילם עד כה".
איזה ראש ממשלה נוסע כדי לתת נאום בארה"ב ל-6 ימים כשהוא מארגן לעצמו סוף שבוע בוושינגטון ? יום לפני שנתניהו הגיע לוושינגטון היה שם זלנסקי נשיא אוקראינה, הוא פגש את ביידן , האריס , מזכיר ההגנה האמריקאי, ושר החוץ האמריקאי... כל הפגישות האלה לקחו לו פחות מ -9 שעות שלאחריהן הוא כבר חזר לאוקראינה...