הותר לפרסום: סמל יונתן אהרון גרינבלט מבית שמש נפטר מפצעיו, לאחר שנפצע אנוש מירי נ"ט לפני שבוע בדרום רצועת עזה.
יונתן היה בוגר ישיבת ההסדר נווה דקלים, הוא שירת כלוחם גבעתי שצורף לצק"ח 401, נפטר בשבת קודש, אחרי שנפצע באורח קשה מפגיעת טיל נ"ט במבנה שבו שהה ברפיח ונלחם על חייו בשבוע האחרון.

במשך שבוע נלחמו הרופאים על חייו ובשבת הוא נפטר. יונתן הוא נכדו של מרדכי (מוטה) גרינבלט, המנהל המיתולוגי של אולפנת נווה דקלים.
בכך עלה מספר חללי צה"ל מאז פרוץ המלחמה ל-689. מאז תחילת התמרון נהרגו 329 לוחמים ברצועת עזה.
ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג: "תושבי העיר בית שמש מרכינים ראש ומצדיעים לגיבור ישראל סמל יונתן אהרן גרינבלט, גיבור ישראל שמסר נפשו למען עמנו ומולדתנו. הלב נשבר היגון עצום ובלתי נתפס. עיריית בית שמש תמשיך ללוות את משפחת גרינבלט. יהי זכרו ברוך!"
על מועד ההלוויה תצא הודעה נפרדת.





תגובות
חיילים מתים בערימות מלא חיילים מתים , ככה זה שנלחמים בשיטת אוושויץ לא לפגוע בחפים מפשע , צה"ל עובד בשיטה המוסרית הנוצרית
הי. אבל היה נאום טוב
וגם הקהל היה משהו ... בלי סגנית הנשיא קמלה האריס , ובלי 100 נבחרי ציבור מהצד הדמוקרטי ... אבל עם שרה'לה ואילון מאסק , שהרשת החברתית שלו מובילה בקידום תכנים אנטישמיים , והסתה נגד ישראל ... אורח אישי של מושחתיהו...
מה שייכת התגובה הזו לכאן תמשיכו להסית במימון של שונאי ישראל. שקוף מי אתם