המלחמה בעזה נמשכת: כוחות כוחות החטיבה הצפונית של אוגדת עזה פשטו בימים האחרונים על מוקדי טרור במרחב בית חאנון, והשמידו תוואי תת-קרקעי במרחב בית לאהיא. בין השאר הכוחות, בשיתוף יחידת ההנדסה של אוגדת עזה ויחידת יהל״ם, השמידו מנהרה התקפית של ארגון הטרור חמאס.
צפו בתיעוד:

השמדת מנהרה (2)| צילום: (צילום: דובר צה"ל)
לפי דובר צה"ל, אורכו של התוואי שהושמד הינו למעלה מקילומטר ויוצא מלב שכונת מגורים. בתוואי נמצאו אמצעי לחימה, טילי נ״ט, תשתיות חשמל ואמצעים לשהיית מחבלים לזמן ממושך.
עוד באותו נושא
משתפר מצבם של הלוחמים ששאפו גז רעיל בעזהחדשות סרוגים

בפעילות נוספת, לוחמי גדוד ׳נצח יהודה׳ בפיקוד החטיבה הצפונית של אוגדת עזה, פעלו במרחב בית חאנון באזור ששימש את חמאס לביצוע פעולות טרור כנגד כוחות צה"ל. הלוחמים השמידו עמדות נ"ט, מבנים ממולכדים ותשתיות טרור נוספות.

נצח יהודה בית חאנון| צילום: (צילום: דובר צה"ל)
תגובות
מדהימים. אוהבים. מחזקים מעריצים