הקומיקאי אבי נוסבאום עוקץ את ההתלהבות סביב נאומו של נתניהו בקונגרס, ומאשים אותו בכאוס בו נתונה ישראל.
בציוץ ברשת X, כתב נוסבאום: "בוקר! יש לי תקלה בטלוויזיה – קמתי אחרי הנאום המדהים של ראש הממשלה נתניהו אתמול, אבל החטופים עדיין במנהרות, המפונים עדיין מחוץ לבתים, המילואימניקים עדיין קורסים תחת הנטל לבד, הכנסת עדיין בפגרה, המשק עדיין בקריסה, וטלי גוטליב עדיין. התקשרתי לכבלים אמרו לי שזה לא באחריותם. מישהו יודע למי פונים?".
תגובות
נוסבאום כל אומן דלה שמטה חושב שאם הוא לא מלכלך קצת על נתניהו הוא לא יקבל צפחה מהברנזה שישקיע את האנרגיה שלו בשיפור הבדיחות קרש שלו