בנאומו הראשון מאז פשט את המדים, המפכ"ל היוצא קובי שבתאי העביר הבוקר (שני) ביקורת על התנהלותו של השר לביטחון לאומי.
בדברים שמסר בפני באי הכנס "החוסן והביטחון האישי" במכללה האקדמית גליל מערבי אמר שבתאי: "אני מצפה שמי שיחליף אותי יקפיד לשמור על המשטרה כגוף א-פוליטי, כמערכת מקצועית ונטולת פניות וידע להפריד בין השיקולים והלחצים של הדרג המדיני לבין הצורך המקצועי".

שבתאי נגד בן גביר| צילום: ביקורת על בן גביר (צילום: המכללה האקדמית גליל מערבי)
תגובות
לא ממעריצי שבתאי בעצמי, אבל אבוי לנו ולמדינת ישראל אם בן גביר ימנה מפכ"ל שיפעל עפ"י שיקול הדעת של נער גבעות פסיכוטי שרק מחפש ליצר אלימות ומוות בכל מקום שהוא דורך