חדשות

המוקשים והנפלים פונו ממתחם תעש רמת השרון

הסתיים השלב ראשון בפרויקט לשיקום מתחם 'תעש רמת השרון': הרשות לפינוי מוקשים ושטחי נפלים במשרד הביטחון וחברת נצר השרון השלימו איתור ופינוי של נפלים, שהועברו להשמדה בתהליך מבוקר

המוקשים והנפלים פונו ממתחם תעש רמת השרון
צילום: (צילום: חברת נצר השרון)

המוקשים והנפלים פונו: חברת נצר השרון והרשות לפינוי מוקשים ושטחי נפלים במשרד הביטחון (רלפ"ם) הודיעו הבוקר (ראשון) כי השלימו בימים האחרונים את השלב הראשון בשיקום מתחם תעש ברמת השרון. העבודות כללו את ניקוי הקרקע מנפלים ומוקשים, והעברתם להשמדה מבוקרת במקום מרוחק מאוכלוסייה אזרחית.

(חברת נצר השרון)

פעילות זו התקיימה במסגרת עבודות שמבצעת חברת נצר השרון לשיקום מתחמי התעשייה הצבאית, באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות. זאת על מנת לטהר ולהכשיר את הקרקע לבנייה אזרחית.

(חברת נצר השרון)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות