חדשות

מחבל נוח'בה אושפז בקפלן לטיפול שאינו מציל חיים

מחבל נוח'בה אושפז בבית החולים ברחובות לצורך טיפול שאינו מוגדר כמציל חיים, זאת בעקבות מחסור חמור בצוותים רפואיים במתקן הכליאה שבמחנה שדה תימן

מחבל נוח'בה אושפז בקפלן לטיפול שאינו מציל חיים
צילום: בית החולים קפלן (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)

מחבל של יחידת העילית בחמאס מאושפז בימים האחרונים בבית החולים קפלן שברחובות לצורך טיפול רפואי לא דחוף שאינו מוגדר כמציל חיים. כך פורסם בחדשות 12.

בבית החולים מאשרים את הפרטים ומוסרים כי קבלת המחבל הינה בהוראתו של משרד הבריאות.

על פי הפרסום, הסיבה בעקבותיה חלק מהמחבלים המאושפזים במתקן הכליאה שדה תימן מועברים לטיפולים בבתי חולים אזרחיים ברחבי המדינה הינה בשל מחסור חמור בצוותים רפואיים במקום, כמו גם התמודדות עם קשיים תפעוליים משמעותיים בשבועות האחרונים.

כזכור, בשבועות האחרונים עלתה דרישה מצד היועצת המשפטית לממשלה לסגור את מתקן הכליאה במחנה שדה תימן, עם זאת בתשובת המדינה לבית המשפט העליון נקט ראש הממשלה בנימין נתניהו עמדה וטען כי יש לנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי שהמתקן יחזור לייעודו המקורי – כך שיוחזקו בו עצירים מרצועת עזה רק לזמן קצר ומוגבל, לצורכי חקירה ומיון בלבד בטרם העברתם למתקני כליאה קבועים, אך לא לסגור את המתקן לצמיתות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

33
33
אסור לתת לזה לקרות..
21.07.24

שימות מצידינו. האמת מלכתחילה שימות ולא רק שיהיה פצוע וימות ממנו - ההעדפה הראשונה היא מוות בשניה לכולם. כך לא נוהגת מדינה יהודית. מדינת ישראל אינה מדינה יהודית וחבל. כל הברכה שלה זה על שמירת היהדות שלה ואזרח האויב דינו על פי התורה אויב לכל דבר. פחדנים עלובים...

32
סם
21.07.24

ברור קפלן חדש לכם היכן נמצא הטרלול אחים לנזק פה מחבקים מחבל נוחבה ,שם מחבקים שר ביטחון ,ובדרך מחבקים בכירים שפרשו מהמערכת הכושלת צה''ל (ניצלו זמנית ולכאורה בזמן מהמחדל לו הם שותפים) בגדול אחים לנזק

31
רוני גלמדי
21.07.24

לא לתרום דם למד"א ישראל מאשפזת מחבלים רוצחים