20 מחבלים חוסלו בתקיפה

צה"ל חיסל את הצלף שהרג את רס"ל טל להט בעיר עזה

כלי טיס של חיל האוויר תקף ברצועת עזה את גדוד שאטי של חמאס, מתוכם חוסלו עשרים מחבלים, ביניהם צלף שהרג את רס"ל טל להט הי"ד. עוד חוסל מחבל נוח'בה שהשתתף בשבעה באוקטובר

צה"ל חיסל את הצלף שהרג את רס"ל טל להט בעיר עזה
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

בתקיפה משותפת של צה"ל ושב"כ ברצועת עזה, כלי טיס תקף וחיסל כ-20 מחבלי חמאס מגדוד שאטי, בניהם מחבלי נוח׳בה, תצפיתנים וצלפים של הארגון.

בתקיפה חוסל מחמד אבו חטב, מפקד מחלקה בגדוד שאטי, אשר שימש כצלף. במהלך המלחמה הוציא לפועל מספר מתווי צליפה לעבר כוחות צה״ל המתמרנים ברצועת עזה, ביניהם פיגוע ירי הצליפה בו נהרג רס"ל טל להט ז״ל.

להט בן ה-21 מכפר סבא, שימש כלוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, ונפל בעת פעילות לוחמי היחידה להשמדת תשתיות טרור במטה אונר"א שבמרחב העיר עזה ב-9 ביולי 2024.

נתניהו מסרב ליוזמת גלנט להקים בי"ח לעזתים בישראל

בנוסף, חוסל מחבל הנח׳בה, אסמאעיל שכשקה, שלקח חלק בטבח שביצע ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
שירי מנתניה
18.07.24

אין על צה''ל!!!!! כל הכבוד. טל להט היקר, זוכרים אותך לברכה, חייל יפיוף עם חיוך שובה ומקסים. אוהבים מתגעגעים ובוכים.

הצטרפו אלינו