השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה הבוקר (חמישי) להר הבית. זו הפעם השנייה מאז תחילת המלחמה שבן גביר עולה להר הבית, הפעם הקודמת הייתה בסוף חודש מאי.

WhatsApp Video 2024-07-18 at 09.17.44| צילום: שימוש חופשי
במהלך ביקורו במקום, התפלל השר להשבת החטופים, וקרא להמשך הגברת הלחץ הצבאי נגד חמאס.
״באתי לכאן, למקום הכי חשוב למדינת ישראל, לעם ישראל, כדי להתפלל על החטופות והחטופים שישובו הביתה אבל בלי עסקה מופקרת, בלי כניעה", אמר השר בן גביר. "אני מתפלל וגם עובד קשה שלראש הממשלה יהיה כוח לא להתקפל וללכת עד הניצחון – להוסיף לחץ צבאי, לעצור להם את הדלק – לנצח!

עוד באותו נושא
פעם ראשונה מתחילת המלחמה: בן גביר בהר הביתעוז ישראל שוורץ


גבר גבר .כול הכבוד.לא מפחד מהערבים ומחזק את ראש הממשלה המהסס שלנו