חדשות

'אם תרצו' עשו השכמה ליועמ"שית: 'זו היועצת המשפטית להסתה'

פעילי תנועת 'אם תרצו' קיימו מפגן מחאה מול ביתה של היועצת המשפטית לממשלה נגד 'נרמול הפרות הסדר הציבורי והיעדר הטיפול בהסתה': "עם ישראל דורש חזרה לשפיות"

'אם תרצו' עשו השכמה ליועמ"שית: 'זו היועצת המשפטית להסתה'
צילום: ההפגנה מול ביתה של היועמ"שית (צילום: אם תרצו)

פעילי תנועת "אם תרצו" הגיעו הבוקר (רביעי) להפגין מול ביתה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב – מארה, במחאה על נרמול הפרות הסדר הציבורי, חסימות הכבישים והעדר הטיפול בהסתה. במהלך המפגן קראו המוחים: "זו לא היועצת המשפטית לממשלה, זו היועצת המשפטית למחאה ולהסתה".

בארגון 'אם תרצו' ציינו כי, לפני מספר ימים, מפגינים צרו על ביתו של חבר הכנסת דלל בנתניה במשך יותר מחצי שעה ללא מענה משטרתי. בחודשים האחרונים נשמעו דברי הסתה קשים כלפי נבחרי הציבור ללא שום מענה מצד היועמש"ית.

בניהו בן שבת, רכז פעילים בתנועת אם תרצו ציין כי: היועצת המשפטית לממשלה הפכה ליועצת המשפטית למחאה ולהסתה. בלתי אפשרי להמשיך בצורה הזו. עם ישראל דורש חזרה לשפיות, חזרה לאכיפה והפסקת ההסתה".

אם תרצו מפגינים מול היועמשית
אם תרצו מפגינים מול היועמשית| צילום: הפגנה מול היועמ"שית (צילום: אם תרצו)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

7 תגובות
6
הקוזק הנגזל + דמעות התנין = נתניהו ...
17.07.24

כבר שכחתם את ימי ככר ציון העליזים ... אם הססמאות בדם ואש את רבין נגרש ... כבר שכחתם את אוסף הרבנים שהוצאו דין רודף והתירו את דמו ... כבר שכחתם את "הם שוכחים מה זה להיות יהודים" ... כבר שכחתם את נבולי הפה של חברי הקואלציה כנגד שופטים , עורכי דין , ואנשי צבא בכירים ... ושכחתם שכל הרציחות הפולטיות החל מאברושמי , פופר , גלדשטיין , עמיר , שליסל ... כולם הגיעו משורות הימין ובעיקר הימין הדתי ההזוי ... אבל אנחנו לא שכחנו , ונתניהו שכל עליתו הפולטית בנויה על פוליטיקה של שנאה רק קוצר את מה שזרע ... הוא האחראי הראשי למכונת הרעל והאחרים רק למדו ממנו ... אז אין לו על מי להלין חוץ מעצמו ...

הצטרפו אלינו