חדשות

גנץ: אם לא המהפכה המשפטית, חמאס היה שוקל פעמיים

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נשאל בכאן רשת ב' האם הוא היה חלק מה"קונספציה": "הייתה פה מהפכה משפטית, אם המדינה לא הייתה מתפרקת לחלוטין - חמאס היה שוקל פעמיים"

גנץ: אם לא המהפכה המשפטית, חמאס היה שוקל פעמיים
צילום: (צילום: אורן בן הקון, פלאש 90)

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נשאל היום (שלישי) בכאן רשת ב' האם הוא היה חלק מה"קונספציה": "הייתה פה מהפכה משפטית, המדינה נחלשה, חמאס זיהה חולשה וקרה מה שקרה. אם המדינה לא הייתה מתפרקת לחלוטין – חמאס היה שוקל פעמיים".

נזכיר כי מחלק מעדויות מחבלי הנוח'בה עלה, כי כשהם ראו את היריבות בין חלקי העם וההפגנות, הם קיבלו לגיטימציה לצאת למלחמה. בנוסף, יש לא מעט השערות לכך שחמאס ראה והבחין בתופעת הסרבנות – דבר נוסף שעודד אותו לצאת למתקפה.

בימים האחרונים ישנם גם לא מעט קולות העולים מהאופוזיציה וטוענים כי יריב לוין ושמחה רוטמן ממשיכים לנסות ולקדם את הרפורמה, בעיצומה של המלחמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

54
33
א
16.07.24

גנץ אמרשהסכם הכניעה שעשהעם חיזבאללה-כיפת ברזל עכשיו אנחנו משלמים את מחיר הסכם הכניעה שגנץ, בנט, ליברמן, סער, לפיד והאחים המוסלמים ם עשו עם חיבאללה, שבו מסרו לחיזבאללה מקורות גז ובשווי מאות מיליארדים שיילכו לחיזבאללה ושטחי אדמה גדולים פי 17 מתל אביב!על ההסכם הזה גנץ החלול אמר,ציטוט:"ההסכם הזה נותן לנו מעין כיפת ברזל למנוע הסלמה בצפון.!לפיד הדפר אמר,ציטוט:"ההסכם ירחיק אתהעימות בזירה הצפונית", וטוען עד היום שהסכם הכניעה עדיין מרתיע את חיזבאללה...