חדשות

טרגדיה בטבריה: בן 50 איבד את ההכרה ומת

בן 50 אותר בטבריה ללא סימני חיים לאחר שאיבד את הכרתו. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו

טרגדיה בטבריה: בן 50 איבד את ההכרה ומת
צילום: צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 50 אותר בטבריה (ראשון) כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א צרי נבות סיפר: "ראינו גבר שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות