יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התראיין הבוקר לרשת ב' וטען כי הוא ונפתלי בנט, כראשי ממשלה אישרו את ההתנקשות במוחמד דף.
וכך מסר: "היה אישור שלי, לפניי של בנט ולפני זה של נתניהו להתנקש בדף. זה מגיע עם הבשלה מודיעינית. הייתי מאשר את זה גם, ובמקביל מגביר את הלחץ להגיע לעסקת חטופים. צריך להפוך את זה להזדמנות".
עוד באותו נושא
נערכים להודעה על מותו: זה היורש של מוחמד דףחדשות סרוגים

בצה"ל לא לקחו הפעם סיכון והוריד על המתחם בו שהה דף וסגנו פצצות גדולות במיוחד ואף תקפו פעמים נוספות לאחר הפיצות הראשוני.
הבוקר צה"ל אישר כי מח"ט חאן יונס, סגנו של מוחמד דף, אכן חוסל.
תגובות
לפיד,גנץ,בנט הבוגדים הכשירו את חמאס לטבח! לפיד, גנץ,בנט,ליברמן בוגדים, ביחד ובהשפעת האחים המוסלמים בממשלתם, העצימו והכשירו את חמאס לטבח במאות מיליונים דרך בנקים,סחורות,סוחרים,גנץ אישר כניסת עשרות אלפי"עובדים יומיים למדינה בעיצומו של טרור משתולל שיצר עם רעמ,ובהצגת בחירות "התקיפו"את הגיהאד האיסלאמי,לא נגעו בחמאס והפכו אותו לכל יכול - עד לטבח!