חדשות

חשש לחיידק אלים: ילדה בת 4 נפטרה בבית החולים

ילדה בת 4 נפטרה בבית החולים אסותא באשדוד. הילה, בריאה ואינה סובלת ממחלות רגע. בבית החולים חוששים כי מדובר בזיהום חיידק אלים

בית החולים אסותא אשדוד
בית החולים אסותא אשדוד | צילום: יוסי אלוני\ פלאש90

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד דיווח הבוקר (שישי) כי ילדה בת 4 נפטרה, ככל הנראה בעקבות זיהום חיידקי אלים. הילדה אינה בעלת מחלות רקע והגיעה למיון כי לא חשה בטוב.

עם הגעתה לבית החולים, היא טופלה בנוזלים ובאנטיביוטיקה והועברה להמשך טיפול במחלקת טיפול נמרץ ילדים, אלא ששם חלה הידרדרות מהירה במצבה. הרופאים החליטו להנשים אותה ונתנו לה תרופות ותמיכה בפעילות הלב והדם, ושעות לאחר מכן היא נפטרה.

בית החולים ערך בירור לסיבת הפטירה, ונכון לעכשיו החשד כי מדובר בזיהום חיידק אלים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות