חדשות טלוויזיה

רביב דרוקר מגיב להדחתו: "יוציא אותי רק באלונקה"

רביב דרוקר הגיב להחלטה הדרמטית של הנהלת הערוץ, להוריד את תכניתו היומית מהאוויר: "כמו שמוטי קירשנבאום עליו השלום אמר, אותנו יוציאו מפה רק באלונקה"

רביב דרוקר מגיב להדחתו: "יוציא אותי רק באלונקה"
צילום: (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

אחרי ההודעה הדרמטית של רשת 13 על הורדת תכניתו של רביב דרוקר מהמסך, העיתונאי הבכיר הגיב בפתח תכניתו להחלטה ואמר כי אין בכוונתו לוותר בקלות.

במונולוג שנשא בפתח תכניתו, אמר דרוקר: "לפני כמה שעות הודיעה רשת, הזכיינית שמפיקה את התוכנית הזאת, שהיא מורידה את התוכנית מהאוויר. אני חייב להגיד שזה תפס אותי, ואני מניח שאת כולכם, בהפתעה".

דרוקר המשיך ואמר: "אנחנו פה כל עוד יתנו לנו. כל עוד יהיה חשמל, כל עוד המצלמות עובדות, כל עוד יאפשרו לנו לדבר. כמו שמוטי קירשנבאום עליו השלום אמר, אותנו יוציאו מפה רק באלונקה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

48
31
אליהו
12.07.24

מספיק עם דרוקר וחנפניו שהם מכונת תעמולה שמאלנית נון סטופ