אלוף פיקוד מרכז אבי בלוט נתן צו הרחקה לתושב צור הראל, הגבעה שבה התפרעו נערי הגבעות אחרי ההריסה.
זהו צו הרחקה ראשון אשר נותן האלוף הנכנס לאחר פרישתו של האלוף הקודם יהודה פוקס.
בצו ההרחקה נכתב: "לא יימצא ולא ישהה הנידון באזור יהודה ושומרון למעט בבית הוריו שביישוב שבי שומרון"

הסיבה: "הסיכון הכבד והמשמעותי הטמון בפעילותו האסורה, הבלתי חוקית, האלימה והמסכנת חיים ורכוש לרבות אלו של תושבי האזור יהודה ושומרון"
שני מבצעים של האלוף ביו"ש
גורמים צבאיים מעדכנים בפעילותו של אלוף פיקוד המרכז הנכנס עד כה: מבצע של 15 שעות בנור א שמס והשמדת תשתיות במחנה הפליטים.
ובנוסף, מבצע בכל גזרת הפיקוד למול חומרים שמיועדים להכנת מטענים בו הוחרמו למעלה מ- 150 שקים של חומרים מסוכנים.




תגובות
בושה וחרפה. נוער הגבעות הם החלוצים של ימינו בלעדיהם לא ישארו לנו אדמות ביו"ש
האדמות ביו"ש לא שלך ... אין מדינה בעולם שמכירה בחוקיות ההתנחלויות , לא לחינם מושחתיהו מפחד לנחות באירופה .....
מה התדהמה ? האם לא ברורה הסכנה שבנוער הגבעות , העשבים השוטים , וכל רעולי הפנים שחושבים שהם בני אלוהים ... כורתים עצי זית , עוקרים כרמים, שורפים מכוניות ולפעמים גם בתים על יושביהם , מכים באלות חילים , זורקים אבנים ולאחרונה זורקים בקבוקי תבערה על הצבא ... אם ערבי היה עושה קמצוץ מכל זה , היו יורים בו בלי להניד עפעף ... והאמת זה בדיוק מה שצריך לעשות להם .
אותה גברת בשינוי אדרת?
כבר אמרו את זה כשמינו אותו